“…Al meer mensen willen het vakantie gevoel thuis beleven. Niets is zo lekker, om na een volle dag te genieten in eigen tuin…”. Karel van den Berg van BERG Veranda speelt hierop in. Hij heeft het reclamebureau JuRstijl gevraagd om o.a. de huisstijl en website te verzorgen!
Berg Veranda is gericht op de particuliere sector. JuRstijl verzorgt de grafische uitingen zodat BERG Veranda zich kan positioneren in de markt van alle soorten en maten veranda’s.
Om tafel met de klant…
Jurgen van Baar, eigenaar van Jurstijl; ”Je wilt weten in welk segment de klant zich bevindt en jezelf inleven is erg belangrijk. Om de mogelijkheden te bekijken hebben we samen diverse identiteiten [o.a. Logo Lounge] doorlopen. En via Pinterest hebben we de huidige trends in ‘Grafi-land’ bekeken.”
Online identiteit
Een bedrijf ‘gaat en staat’ met een goed sprekend woord- & beeldmerk met als doel een stukje herkenbaarheid, vertrouwen en verzorging… kortom; identiteit. Jurgen: ”Dat was de eerste stap!” Diverse pijlers zijn verwerkt in alle media items, die passen bij de uitvoering binnen Berg Veranda. Woorden als ’constructief, dragend, natuur, tuin, hout, veilig & droog’ zijn hierin terug te vinden, zodat het voor Google en de bezoeker helder is wat van Berg Veranda verwacht kan worden.
Webbly
Er is gekozen om een ZIBER Webbly website te creëren en diverse Social Media kanalen in te richten. Ook op mobiel is de website gelijk optimaal te bezoeken, snel en goed vindbaar. Deze kanalen worden gevoed door de ‘gedeelde’ nieuws items / projecten vanaf de website. Zo is de website een centrale en herkenbare plek waarvandaan er gedeeld en gecommuniceerd wordt op het web.
Het resultaat mag er absoluut zijn! Voor JuRstijl een veelzijdig project waarin de creativiteit [van beide kanten], communicatie, fotografie & een stukje vriendschap de hoofdrol speelde.
Nieuwsgierig? www.jurstijl.nl